ChilliN

Hejsan!

Har då varit uppe sedan 8 med att måla. Nu är vi klara för nu. Vi ska på det en gång till sen ikväll. Men darling ska först till banken och jag ska stanna hemma och bara ta det lugnt. Får förbereda mig inför min intervju. Men känner mig inte jätte pepp. Vill igentligen inte ha jobbet. Vill inte jobba på provition. Piss lön blir det då!

Men ja, funderar på om jag ska sita i det eller om jag ska ge det en chans. Vi får se..,  Det är inte förren halv tre.

Har precis badat blaze. Hon var inte för lycklig men nu är det bätte. Hon har kelat med mig nu lite så är helt blöt på magen. Nu ligger hon och kurrar på mattan. Söte!
Ikväll blir det som sagt måla. Vi har som mål att bli klara till Torsdag så att vi kan röja på fredag och sen är festen på Lördag ju! Awesome. Folk är bara väldigt dåliga på att svara om dem kommer eller inte. Svårt att läsa folks tankar.. Tycker inte ni?




Ligger i mina vakra målarkläder.. EHEHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0