dagens slut!

Godkväll.

Ligger färdig för att sova i min säng just nu. Är rätt så trött. Precis spelat lite sims och drömt om att få vara hos min Älskling i natt. Zappar igenom kanalerna ihopp om något roligt. Men icke än. Usch, fick inte så mycket gjort idag. Var för seg faktiskt. De får bli i morgon. Om jag inte kör dubbel pass på gymmet. Vilket vi får se på min styrka om jag klarar. Heh!

Har mycket kläder liggandes på golvet... blir väl at ta itu med dem dirkekt i morgonbitti. Har en garderob på kontoret som ser ut som skit. Ska nog bli rensning om mamma inte har kunder. Annars kommer ju bäbis vid elva och då ska vi träna så de är ifall ja vaknar tidigt eller gör det på kvällen. Nej nu planerar jag högt...

Nu hittade jag 27 klänningar. Det är bättre än inget! ehe. Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0