Fullt upp, det gillas!

Gooodagens!

Sitter här på min säng, rätt så nöjd med mig själv. Har hunnit med en hel del idag! Började dagen med ett träningspass med Robin. Vi skyndade oss hem för en dusch och vidare till Nova. Tog en stillsam fika innan vi brände lite pengar. Hah! Jag fick bara med mig en tränings BH och nya tränings skor. Var ju tvungen att ha inomhus skor. Dem jag har nu på gymmet klampar så när jag springer på bandet. Dem är super tunga, riktiga ute joggingskor.
Från nova sprang vi till bussen för dem kom ju såklart när vi var påväg till den... När jag lämnat Älskling vid sin buss gick jag hemmåt. Lagade mat till familjen sen har jag städat undan på rummet, putsat speglar, vattnat blommer och förberett en maskin tvätt till i morgon bitti. Känner mig jätte nöjd!
Nu är jag värd att sitta och pusta ut lite. Har lagt upp lite bilder på FB från Rix fm och min operation. Kände mig redo för det nu. Men jag känner att jag faktiskt fortfarande tappar känsel på vissa ställen samt att ja inte är tillbaka i min orginala ansiktsform. Men han sa att man ska inte dömma förren om ett år. Då ska allt vara normalt. Vilket jag verkligen hoppas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0