Jobbeli jobb!

Jobbat sen sju. Var såå trött måste jag säga. Men nu har jag fått sån konstig energi så kommer antagligen däcka stenhårt ikväll sen. Men man ska ju till MF antagligen.

Sitter på jobb just nu. Har druckit mitt favvo te hela dagen JORDGUBB. Nu hade jag tänkt mig att äta lite lasange. De får bli Brunch. Hade absolut ingen lust till frukost i morse om jag säger så. 
Älskling kommer senare idag. Hon ska kolla på hus med sin pappa idag. Ett hus där vi kanske får lägenhet sen. Oh yes. Det är alltså ett hus som är omgjot till två lägenheter som hennes pappa ska hyra ut.



Men måste ha jobb innan man kan hyta lägenhet. Så är det!
Vill ha jobb jobb jobb. Kan dem inte bara kasta sig över en. Att söka är så långtråkigt. Man bara väntar och väntar och väntar... Har haft två som hört av sig. Men missade samtalet till den ena. Inte så jätte konstigt när dem ringer halv åtta en fredagkväll? Liksom.. vem gör det? Precis som om man ska verkligen sitta vid telefonen när man söker jobb? Galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0