What to do..?

Jag funderar och funderar. Jag är såå sugen på att införskaffa mig en vit iphone 4! Har velat ha det sen den kom ut. Nu har jag hittat ett sätt att få en billigt också kanske. MEN Jag vill ju också ha min väska som jag har velat i ha flera år nu. Jag har alltid älskat LV. Men aldrig haft pengar till att lägga på en sådan väska. Har alltid sett det som idioti att köpa så dyra väskor. Men den är såå fin och jag vill verkligen ha den! Vet om att telefonen är mer nytta för min faller verkligen snart sönder. Jätte dålig sony ericsson jag har nu.
Min älskling har en likadan sony som jag och när man ringer henne så måste hon prata i högtalare annars hör man inte henne. Jätte konstigt!

Men alltså... åhh! De får nog bli iphone, faktiskt... Man är ju beroende av en anroid telefon. Hade en innan men den sög. Så köpte ja denna sålänge telen som kostade under tusenlappen så de va ju ingen fara som en ifall att telefon. Men nu har jag nog bestämt mig för min kära vita iphone 4. Sen får väskan komma vid en annan fede löning...

 




Vackra saker detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0