mätt och trätt

ligger i sängen, har precis proppat i mig grönsaker och dippa med älskling och jag är super mätt!
Kissen välte ut cola på golvet och mattan, tror Robin ville strypa katten just då... Ligger och drömmer om nästa vecka. Min kära IPhone kommer då. Samt mina skal.

Vecko planeringen denna veckan är lite ostadig, men ska iallfall träna lite med hjärtat. Hoppas på att hon kan stanna över en natt. Det blir så dyrt annars att pendla... Meen det blir massa tränande iallfall. Jag har bara legat och degat efter fede kaos festen i Fredes. Haha helt sjuk fest.
Kvällen efter fick jag feber, älskling har tagit så bra hand om mig och vi har badat samt myst. Hade ju nio månader i Söndes. En riktig ängel är hon!

I morgon ska vi tvätta, woohoo! Hehe.. Sen får vi se vad dagen bjuder på. Arbetsförmedlingen blev avklarad idag, nu ska man sitta dag ut och dag in på platsbanken. Inte för jag inte gjort det innan, men ja.. Sjukt bull. Kan inte bara ett super jobb hoppa på mig?! Intervjuer, mail, samtal... allt är så himla uttråkande. Jag vill kunna shoppa och veta att det kommer en lön i slutet av månaden. men just nu kommer det bara ca 2000:- ... gah, sjukt irriterande. Vill ha min LV väska nu! Och mina Christian Louboutin!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0