Sitter och tänker!

Har varit iväg en sväng med pappa och handlat inför kvällen. Fin fin mat ska det bli. Man har ju tur att ha värsta kock till pappa!

Har förlängt mina ögonfransar idag, helt själv! Super enkelt faktiskt. Speciellt om man gillar att sitta och pilla med saker också. Resultatet blev skit bra och nu kommer jag inte behöva sminka fransarna på ett tag framöver. Så bekvämt. Sitter med mina nördbliller och tänker. Kollar runt på IKEAs hemsida och fantiserar om min lägenhet som jag kanske får om ett år typ. Har ett mål nu allafall att jag måste ha jobb tills dess så jag kan köpa alla mina fina möbler! Allt ska vara perfekt i min och älsklings lägenhet. Skrällekatten ska också ha lite fina saker faktiskt. Hon kan inte ha sina plastiga matskålar i min fina lägenhet!



Jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0