Uppe med tuppen!

Suttit på jobbet nu en timme. Dricker te och bra tittar ut. Just nu är det lugnt som bara den. Men vid elva startar tävling nummer ett. Sen kommer nr två vid ett tiden. Så det blir ös idag.

Igår var det en tur på IKEA med bästa Sjöberg! Fett kul hade vi! Speciellt när vi skulle packa bilen. Hon har en rätt liten bil. Men det skulle in fyra möbler och två stora kassar saker... hmm?
Men det gick! Sen precis utanför min dörr går min kasse sönder.. jippy! Men de va skoj och jag fick hem en del saker. Det blev ett litet databord och några bra att ha saker. Sen saker för ca 400kr till mamma och pappa.

Idag drar jag nog till hörby. Hem till bby och planera fina festen! Sen ska vi ha gossip girl maraton och bara mysa. Ska få träffa dampet Blaze också såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0